drawer

Foreningen

Kryonikkforeningen ble stiftet sent i 2023, og har akkurat kommer i gang med sitt arbeid. Denne siden vil bygges ut over tid, med informasjon om våre prosjekter og aktivitere.

Kryonikkforeningenens formål er:

1. Tilgjengelighet: At alle innbyggere i Norge som ønsker kryobevaring skal ha et tilbud som er geografisk og økonomisk tilgjengelig
  2. Kvalitet: Å sikre kvaliteten på det tilgjengelige kryobevaringstilbudet. Med kvalitet forstås at tjenesten som tilbys bevarer vevet etter beste tilgjengelige prosedyre, kortest mulig tid etter at døden eller tilsvarende inntreffer.
  3. Opplysning: Bidra til møtepunkter, popularisering og folkeopplysning om kryobevaring og tilbudet som finnes.

Ønsker du å bidra?

Hvis du er interessert i kryonikk og ønsker å bidra, kontakt oss gjerne. Vi utarbeider akkurat nå en strategi for årene som kommer, og alle innspill mottas med takk.